Twikey is de partner om uw terugkerende betalingen slimmer, goedkoper en klantvriendelijker te innen. Via ons platform zijn bedrijven in staat om Digitaal Incassomachtigingen af te sluiten en automatische incasso volledig geautomatiseerd uit te voeren. Door eenvoudig te koppelen met uw ERP-systeem, boekhoudsysteem of facturatiepakket worden transacties uit naam van en via de rekening van de ondernemer geïncasseerd. Eventueel niet geslaagde incasso kunnen ook automatisch worden opgevolgd.
In de samenwerking met Aangetekend mailen worden de krachten in diverse bedrijfsprocessen gebundeld om ondernemers gezamenlijk nog meer toegevoegde waarde te leveren. Hierbij kunt u denken aan het onboarding proces waarbij contracten en SEPA machtigingen digitaal worden getekend en een laatste aanmaning (WIK-brief) via de aangetekende mail wordt gestuurd.\
De markt
Twikey is geschikt voor bedrijven (B2B) en consumenten. Twikey biedt innovatieve oplossingen om (betaal) processen rond het digitaal zaken
doen te vereenvoudigen en gemakkelijk omni-channel toegankelijk te maken.
Benjamin Alkemade:
”Aangetekend mailen is een partner die goed bij ons DNA past. Aangetekend Mailen biedt slimme oplossingen aan om veilig documenten te versturen en bedrijfsprocessen te digitaliseren, zonder dat dit te koste gaat van de rechtsgeldigheid. Wij merken dat er in de markt veel behoefte is aan dergelijke oplossingen om hiermee de klant onboarding te versnellen en met de verdere digitalisering tegemoet te komen aan klantwensen en kosten te verlagen.
Voor ons is het dan ook een logische vervolgstap om onze krachten te bundelen en elkaars diensten te integreren in ons platform. ”
Meer informatie
Wilt u meer informatie over de dienst Aangetekend Mailen? Neem dan contact met ons op.