Onze klant Payt aan het woord

Payt is het grootste debiteurenbeheerplatform van Nederland. Sander Kamstra is directeur van Payt en vertelt in deze blog over de samenwerking met Aangetekend Mailen. Payt levert software aan bedrijven waarmee ze hun facturen gemakkelijker, effectiever en sneller betaald krijgen.

Dat doen we op een heel intuïtieve manier, waarbij communicatie tussen klant en debiteur centraal blijft staan. Wij proberen met behulp van software onze klant zoveel mogelijk werk uit handen te nemen, waardoor hij of zij zich bezig kan houden met ondernemen. Dat is het speelveld waar wij ons in bewegen.

Payt

Geen argument

Payt

Aangetekend Mailen verzorgt een belangrijke schakel in ons proces. Dankzij hun dienst kan een debiteur nooit ten overstaan van een rechter beweren dat hij een factuur, een aanmaning of een ander bericht niet heeft gezien. Wat er ook gebeurt, het argument ‘ik wist er niet van’ is bij ons géén argument, dankzij Aangetekend Mailen. En dan hebben we het niet over de inhoud, maar over het proces. Zoals we konden lezen in een eerdere blog, is de inhoud van een bericht dat via Aangetekend Mailen wordt verzonden digitaal verzegeld. Wát daadwerkelijk de inhoud van het bericht is, daar hebben we geen weet van. Dát een debiteur een bepaald bericht heeft ontvangen en hoe laat, dat staat onomstotelijk vast.


Payt

“‘Ik wist er niet van’ is bij ons géén argument”

— Sander Kamstra, Directeur Payt

Vertrouwen

Philip en ik kennen elkaar al sinds hij begon met ondernemen. Vanaf het eerste moment, in 2011, dat hij het idee voor Aangetekend Mailen deelde, geloofde ik in het concept en volgde de ontwikkelingen van Aangetekend B.V. op de voet. Ja, en als je dan zelf zo’n functionaliteit nodig hebt, is de beslissing snel gemaakt. Ik heb honderd procent vertrouwen in de dienst Aangetekend Mailen.

Een gezamenlijke stap in de automotive branche

Payt

We ontwikkelen ons als ondernemers ook samen, als de markt ons daar een kans voor biedt. Zo zijn we nu bezig met iets compleet nieuws. We hebben een dienst ontwikkeld die het voor de automotive branche heel makkelijk maakt om leasecontracten te tekenen en direct de automatische incasso te regelen.

Dankzij Aangetekend Mailen kun je vaststellen dat de tekenaar ook daadwerkelijk tekenbevoegd is en dat hij of zij de documenten op een betrouwbare manier in bezit heeft gekregen.

Deze dienst hebben we voor negentig procent ontwikkeld, nu zoeken we naar een eerste klant om het gebruiksklaar te maken. Immers, in de IT kun je iets nog zo goed uitdenken van tevoren, in de praktijk is het altijd net even anders. Door dat laatste stukje samen met een klant te doen, komen we het snelst bij een goed eindresultaat.

Internationale stappen

Ook helpen we elkaar bij onze stappen op internationaal gebied. Payt is actief in negen landen en in alle negen landen maken we gebruik van Aangetekend Mailen. We gaan binnenkort actief aan sales doen in België, Ierland en de UK. Aangetekend is ook behoorlijk actief over de grens. Zo versterken we elkaar een beetje bij het ontsluiten van nieuwe markten.

Meer weten?

Benieuwd hoe Aangetekend Mailen een rol in jouw organisatie kan spelen? Geïnteresseerd in een samenwerking? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op, we denken graag met je mee. Meer weten over Payt? Check dan de website.