Achter die knop in Outlook waarmee je beveiligd en rechtsgeldig kunt mailen, zit een heel team. In maart dit jaar kwam Wesley Verheul het team van Aangetekend versterken als onze nieuwe Customer Succes Manager. Samen met collega Ronald Boer is Wesley verantwoordelijk voor het succesvol onboarden van klanten en het verbeteren van de klantreis. In deze blog stelt Wesley zich voor.
Snel aan de slag
Voor ik in maart 2021 bij het team van Aangetekend kwam, heb ik 10 jaar bij Yes Telecom gewerkt, een zakelijke telecomprovider en dochteronderneming van KPN. Omdat deze organisatie werd geïntegreerd in de organisatie van KPN, werd het tijd voor mij om een andere job te zoeken. Ik heb bij een aantal bedrijven gesolliciteerd, waaronder een aantal flink grote. Maar dat is niks voor mij, daar kom ik niet tot m’n recht. Wat me aantrok aan Aangetekend is het feit dat het een relatief kleine, platte organisatie is. Je bent hier niet nummer zoveel, maar draagt echt je eigen belangrijke steentje bij binnen het team. Ik solliciteerde op een donderdag, had maandag een gesprek, dinsdag was ik aangenomen en de maandag erop kon ik aan de slag. Het ging echt enorm snel.
Allround
Gelukkig heb ik inmiddels al mijn collega’s in levenden lijve kunnen ontmoeten. We werken afwisselend thuis en op kantoor, daar hebben we meer dan genoeg ruimte om eenvoudig de coronamaatregelen te kunnen handhaven. Los van de werkplek die afwisselt, zien ook inhoudelijk mijn dagen er allemaal anders uit. Het werk is veel allrounder dan ik dacht. Als Customer Succes Manager hou ik me bezig met het onboarden van nieuwe klanten, en ik onderzoek waar in de klantreis we nog verbeteringen kunnen aanbrengen om zo voor nog tevredener klanten te zorgen. Maar ik heb ook wat klantadministratieve taken, en hou me bezig met een stukje sales. Als klanten een brochure aanvragen, zorg ik dat ze die krijgen en ik kijk welke verbeteringen we nog op de website kunnen doorvoeren.
Simpel is het moeilijkst
Wat ik mooi vind aan onze dienst is dat het heel eenvoudig is gemaakt voor gebruikers en ontvangers, maar dat daar een heel complexe wereld achter schuilgaat. Ik denk dat veel bedrijven nog heel wat kunnen winnen door onze dienst in te zetten. Veel mensen sturen nog steeds privacygevoelige berichten via de gewone mail. Dat is vaak niet eens bewust, maar het is wel een risico. En terwijl er zo’n simpele oplossing is. Gewoon een extra button in je vertrouwde mailomgeving, geen gedoe met inloggen in een aparte portal. Ook verschijnen er steeds nieuwe features. Zo kunnen klanten die onze dienst gebruiken bij het ondertekenen van contracten inmiddels direct na het ondertekenen het proces van automatische incasso in gang te zetten. Met tweefactorauthentificatie krijg je net dat beetje extra zekerheid dat de ontvanger ook werkelijk de bedoelde ontvanger is.
Neuzen dezelfde kant op
Ik voel me al helemaal thuis in het team van Aangetekend. We gaan allemaal voor hetzelfde doel, en onze neuzen staan allemaal dezelfde kant op. Maar het is ook een heel informele, gezellige club. De collega’s die op kantoor zijn, lunchen altijd samen, en op vrijdag is er altijd de mogelijkheid even gezellig een borreltje te drinken. Allemaal helemaal coronaproof natuurlijk.
Interesse?
Heb je interesse in onze dienst en wil je meer weten? Neem dan gerust contact op met Wesley. Ook als je als gebruiker tips of feedback hebt, hoort hij dat graag.